ח.נ.א תופרת פתרון ייחודי לגג הטכני של קמפוס Wix

הנדסה מדויקת למענה על האתגרים של תדהר בנייה

אקוסטי חדשני: ח.נ.א משנה את הגג של פתרונות מותאמים אישית לWix

שם הלקוח: חברת תדהר בנייה (עבור חברת Wix). יועץ אקוסטי: מ.ג. יועצים
סוג התעשייה: ייזום ובנייה
מיקום: מתחם Wix בצפון תל אביב
קטגוריית תעשייה: מתחם הייטק

מוצרים ושירותים המשמשים בפתרון: משתיקי קול מהסוג כוורת אקוסטית לפליטת אוויר מיחידות מיזוג, פרגולה אקוסטית ליניקת אוויר מיחידות מיזוג, צביעה מיוחדת נגד קורוזיה.

אתגרים מיוחדים: שטח מוגבל ומכשולים על הגג, הנדסה מורכבת לגגות מלאים במכונות, וקרבה לים וסכנת קורוזיה.

תוצאות: הפחתת רעש מהפליטה והיניקה של האוויר של יחידות המיזוג תוך שימור הגישה לביצוע עבודות תחזוקה שוטפת ועמידה בתקנות איכות סביבה ובמגבלות בנייה מחמירות.

הבעיה

כאשר ביקשה חברת Wix להקים מתחם חדש לחברה, נוצר פוטנציאל רעש חדש מיחידות צ'ילרים המצויות על הגגות. חברת תדהר הופקדה על הקמת המתחם כולו והחלה לנהל את הפרויקט. האתגר היה טמון לא רק בהפחתת הרעש ביעילות, אלא גם בניווט דרך גג מלא במכשולים ומכונות. מגבלה מיוחדת זו נוצרה משום שההחלטה על הטיפול האקוסטי התקבלה בשלב מתקדם של הפרויקט, לאחר שלא בוצע תכנון מקדים מתאים ולא הוקצה שטח להתקנת המוצרים האקוסטיים.

הפתרוֹן

כוורת אקוסטית לפליטת אוויר: ח.נ.א, הידועה במתן פתרונות אקוסטיים מותאמים אישית, הִנדסה כוורת אקוסטית חדשנית לטיפול ביציאות האוויר של יחידות הצ'ילרים. פתרון זה לא רק מטפל בפליטת רעש, אלא גם משולב בצורה חלקה עם מכונות הגג ומאפשר גישה לטיפול שוטף במאווררי הצ'ילר, עם מפל לחץ נמוך במיוחד.

פרגולה אקוסטית לטיפול ברעש יניקת אוויר: כדי להילחם ברעש יניקת האוויר של יחידות הצ'ילר, תכננה ח.נ.א והתקינה פרגולה אקוסטית. המבנה הייחודי הזה לא רק הפחית את הרעש, אלא גם הוסיף נגיעה אסתטית לסביבת הגג. הפרגולה האקוסטית בנויה בצורה המאפשרת זרימת אוויר עם התנגדות מועטה ועם חסימת רעש יעילה בכיווניות הדרושה.

צביעה נגד קורוזיה: הקרבה לים היא בעלת השפעה פוטנציאלית על עמידות המוצרים העשויים מפח מגולוון, ועתידה הייתה ליצור בעיות חלודה בהמשך הדרך. לפיכך, כל המוצרים צופו בצבע מיוחד נגד קורוזיה בתהליך צביעה אלקטרוסטטית בתנור. אמצעי זה מבטיח למוצרים אריכות ימים ועמידות בסביבת החוף המאתגרת.

תוצאות

פתרונות אקוסטיים חדשניים: הכוורת האקוסטית והפרגולה האקוסטית מתמודדות בהצלחה עם בעיית הצפיפות בגג, ומטפלות ביעילות הן ברעשי פליטת האוויר והן ברעשי יניקת האוויר מיחידות הצ'ילר. האופי המותאם של פתרונות אלה מבטא את היכולת של ח.נ.א למצוא פתרונות יצירתיים ולבצע עבודת שטח מורכבת גם בהינתן אתגרים ייחודיים.

טיפול נגד קורוזיה: הצביעה המיוחדת נגד קורוזיה סיפקה שכבת הגנה נוספת החיונית למוצרים הממוקמים בסביבת החוף. פעולה זו הבטיחה שהפתרונות האקוסטיים יתמודדו עם ההשפעות הקורוזיביות של אוויר הים ויתרמו לביצועים ארוכי טווח.

סיכום

יכולותיה של ח.נ.א אפשרו לחברת תדהר לספק מוצר שלם ואיכותי למזמין העבודה, הגם שניצבו מולה אתגרים משמעותיים בסביבת העבודה ואתגרים הקשורים בלוחות הזמנים של הפרויקט. התקנת הכוורת האקוסטית והפרגולה האקוסטית הציגה לא רק את היכולות הטכניות של ח.נ.א, אלא גם את יכולותה להסתגל לאילוצים מרחביים מורכבים.

הטיפול נגד הקורוזיה הדגיש את המחויבות של ח.נ.א לספק מוצרים בעלי עמידות, גם בסביבה ימית. תהליך הייצור וההתקנה הסבוך בשל מגבלות הגג המלא במכונות מציב את הפרויקט כעדות לשילוב חלק של פתרונות אקוסטיים חדשניים בסביבה מאתגרת.

חברת Wix ושכניה יכולים כעת ליהנות מגג טכני מורכב, ללא רעשי צ'ילרים, הודות למאמצים המשותפים של חברת תדהר וחברת ח.נ.א. מקרה זה מדגים כיצד הניסיון העשיר והיכולות המפותחות של ח.נ.א מבטיחים את אפשרותה לספק פתרונות מותאמים המתגברים על אתגרים מורכבים ולהותיר חותם מתמשך על הנוף האקוסטי של גגות תעשייתיים.

נכתב על ידי:
admin
הופק מאתר hna.co.il